PRIJAVA

 

Registrirani uporabniki

O AJPES

Javna naročila
Naziv predmeta javnega naročila: Dobava potrošnega blaga za tiskalnike za centralo in izpostave AJPES, v predvideni 2 – letni količini
Oddaja ponudbe: 10. 3. 2017 do 10. ure
Datum odpiranja: 10. 3. 2017 ob 11. uri
Kontaktne osebe:
Ponudniki lahko pošljejo zahtevo za pojasnila o vsebini razpisne dokumentacije na Portal javnih naročil najpozneje do 6. 3. 2017 do 13. ure.

Naročnik bo pisne odgovore na zastavljena vprašanja ponudnikov objavil na Portal javnih naročil do 7. 3. 2017 do 15. ure.

Razpisna dokumentacija:

Razpisna_dokumentacija_tonerji_2017

Priloga_OBRAZCI_tonerji_2017

Ponudbeni_predracun_tonerji_2017

Narocnik_ESPD_tonerji

Sprememba in dopolnitev razpisne dokumentacije z dne 1.3.2017

Sprememba_in_dopolnitev_razpisne_dokumentacije_tonerji_2017

Spremenjen_in_dopolnjen_OBRAZEC2_tonerji_2017

Spremenjen_in_dopolnjen_predracun_za_tonerje_2017

 




OBVESTILO O UPORABI PIŠKOTKOV
Spletni portal uporablja piškotke za izboljšanje delovanja spletnih storitev. Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?