Na vsebino

Obravnava strank in pridobivanje informacij o storitvah AJPES v času epidemije

Novica

 

AJPES tudi v času epidemije posluje nespremenjeno ter zagotavlja uradne ure po telefonu ves poslovni čas. Dodatne informacije in pomoč pri oddaji vlog ter podatke o stanju, v kateri se nahaja zadeva, lahko stranke oz. uporabniki storitev pridobijo po telefonu v izpostavah AJPES ali prek e-pošte poslane na naslov hmen?`iodr-rh.

Zaradi povečanega obsega klicev lahko na Izpostavi Ljubljana občasno prihaja do motenj v delovanju telefonskega odzivnika, zato smo vam pripravili seznam neposrednih telefonskih številk, po področjih dela.

Stranke vabimo, da storitve opravijo tudi elektronsko prek portalov AJPES ali SPOT. V času trajanja ukrepov za preprečevanje in obvladovanje okužb z virusom SARS-CoV-2 vas prosimo, da osebno opravite le najnujnejše postopke.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Vaš AJPES

 



VSE NOVICE

OBVESTILO O UPORABI PIŠKOTKOV
Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Nujne, ki omogočajo normalno delovanje strani, smo že naložili. Ker želimo spletno stran narediti za vas čim bolj uporabno, bomo veseli, da nam dovolite še, da naložimo analitične piškotke. Ali nam to dovolite?