Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami AJPES se povečuje
98% vseh anketirancev navaja, da uslužbenci v izpostavah izpolnjujejo njihova pričakovanja, zadovoljstvo (ocena 4,5) pa se je še povečalo glede na pretekla leta.
V AJPES enkrat letno izvajamo raziskavo mnenja uporabnikov o zadovoljstvu z našimi storitvami, delu ter o predlogih za izboljšanje. Meritve izvajamo že 12. leto zapored, letos je raziskava potekala na spletnem portalu med 12. 1. in 17. 2. 2016.
Vsem uporabnikom, ki so se odzvali na anketo, se najlepše zahvaljujemo. Vaša mnenja in predlogi so za nas izjemno pomembni, saj so nam v pomoč pri izvajanju nalog ter soustvarjanju transparentnega podjetniškega in poslovnega okolja.
Rezultati raziskave:
Uporabniki so zadovoljstvo z AJPES ocenili z oceno 4,5, kar je za desetinko boljša ocena v primerjavi s preteklim letom. Med anketiranimi je 98 % takih, ki pravijo, da uslužbenci v izpostavah izpolnjujejo njihova pričakovanja.
Kakovost poslovanja v izpostavah je vsako leto ocenjena zelo visoko. Z najvišjo oceno anketirani ocenjujejo prijaznost uslužbencev (tudi letos ocenjena z oceno 4,6), z najnižjo (4,4) pa dosegljivost uslužbencev.
Predloge oziroma mnenja je podalo 727 uporabnikov, kar je približno 11 % anketiranih. Veliko predlogov smo v času analize rezultatov že obravnavali ali celo izvedli.
Izpostavljamo nekaj najbolj zanimivih komentarjev:
- »Odzivnost referentov in njihov čas, s katerim se posvetijo klicatelju, je neizmeren. Ta služba pa res služi svojemu namenu, tudi tehnična podpora. Kapo dol.«
- »Ste lahko za vzgled drugim javnim uslužbencem, tako po prijaznosti in dostopnosti, kot tudi strokovnosti. Če bi javna uprava imela več takšnih uslužbencev, bi stvari tekle hitreje, bilo bi manj slabe volje pri uporabnikih. Hvala, tako naprej.«
- »Moj predlog je zgolj ta, da nadaljujete tako dobro, kot to že počnete.«
- »Gre za agencijo, ki ji lahko nedvomno zaupam«
Celotno poročilo:
Poročilo o mnenju uporabnikov o delu AJPES v letu 2015 (1.107 kB)
VSE NOVICE