Na vsebino

Obravnava strank in informacije za uporabnike storitev javne službe AJPES v času epidemije

Novica

Obravnava strank in informacije za uporabnike storitev javne službe AJPES v času epidemije

AJPES bo tudi v času epidemije posloval nespremenjeno. AJPES zagotavlja uradne ure po telefonu ves poslovni čas. Dodatne informacije in pomoč pri oddaji vlog ter podatke o stanju, v kateri se nahaja zadeva, lahko stranke oz. uporabniki storitev pridobijo po telefonu v izpostavah AJPES v poslovnem času AJPES https://www.ajpes.si/O_AJPES/Organiziranost ali pošljejo elektronsko sporočilo na hmen?`iodr-rh.

Zaradi preprečevanja okužb s COVID-19 AJPES svetuje strankam in uporabnikom storitev, da javne storitve AJPES opravijo elektronsko preko portala https://www.ajpes.si/, registracijske postopke samostojnih podjetnikov (s. p.) pa preko portala SPOT http://evem.gov.si/info/sistem-spot/. Vloge za registracijo samostojnega podjetnika (s. p.) lahko oddajo od doma, če razpolagajo s kvalificiranim digitalnim potrdilom (KDP), pooblastila za postopke e-VEM pa pošljejo po redni pošti na pristojne izpostave AJPES.

AJPES predlaga naj uporabniki storitev omejijo obiske na izpostavah AJPES in presodijo o nujnosti posamezne storitve neposredno na izpostavah AJPES oziroma osebno opravijo le najnujnejše storitve.

Pri preprečevanju okužbe s koronavirusom velja preventiva kot pri drugih nalezljivih boleznih, ki povzročajo okužbe dihal: redno umivanje rok z vodo in milom, razkuževanje rok, skrb na higieno kašlja, uporaba zaščitne maske, merjenje telesne temperature in obvezno upoštevanje ukrepov in priporočil NIJZ https://www.nijz.si/:

 

Hvala za razumevanje.

Vaš AJPES



VSE NOVICE