PRIJAVA

 

Registrirani uporabniki

Plače v javnem sektorju

Pogosta vprašanja
VSTOP V APLIKACIJO
Še 21 dni

do konca oddaje podatkov


Pogosta vprašanja in odgovori

Če želi uporabnik popraviti podatke za pretekla poročanja, mora najprej pripraviti storno datoteko v skladu z navodilom. Stornacija je možna samo direktno prek aplikacije ISPAP, in sicer tako, da poročevalec v spletni aplikaciji (med poslanimi XML datotekami) poišče datoteko s podatki, ki jih želi stornirati/popraviti. V vrstici z izbrano datoteko izbere aktivno povezavo »storniraj«. S podpisom paketa (gumb »E-PODPIŠI«) je datoteka stornirana. Nato pripravi novo XML datoteko, v kateri popravi podatke in le-te ponovno posreduje v sistem ISPAP.
Pridobitev novega pooblastila za poročanje podatkov ISPAP ne bo potrebna, če boste poleg obstoječega digitalnega potrdila, na katerega je vezano pooblastilo za predložitev podatkov ISPAP, v svoj uporabniški profil dodali še svoje novo digitalno potrdilo. Pri tem je pomembno, da imate v okviru svojega uporabniškega imena samo eno ali več digitalnih potrdil, ki so vezana na vašo davčno številko, ne morete pa imeti digitalnih potrdil, ki so vezana na davčne številke drugih oseb.
Telefonsko pomoč v zvezi s predložitvijo podatkov ISPAP nudijo uslužbenci AJPES iz navedenega seznama, morebitna vprašanja lahko poročevalci posredujejo tudi na e-naslov: ispap@ajpes.si. Za vsebinska vprašanja v zvezi s predložitvijo podatkov ISPAP se lahko obrnete na pristojno ministrstvo, to je Ministrstvo za javno upravo, Sektor za plače v javnem sektorju, e-naslov: gp.mju@gov.si.
Dodatne informacije glede elektronskega podpisovanja s kvalificiranim digitalnim potrdilom so na voljo na spletni strani »elektronsko podpisovanje«.



OBVESTILO O UPORABI PIŠKOTKOV
Spletni portal uporablja piškotke za izboljšanje delovanja spletnih storitev. Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?