Na vsebino

Anketa

ANKETA O ZADOVOLJSTVU UPORABNIKOV S STORITVAMI AJPES 2015

Spoštovani obiskovalci in uporabniki storitev AJPES!
 


Agencija za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je javna agencija, ki ji je v skladu z zakonskimi določili zaupano poslanstvo izvajanja storitev za širok krog uporabnikov. V želji po kontinuiranem izboljševanju izvajanja storitev in v skladu s 34. členom Zakona o javnih agencijah je v interesu AJPES, da pridobi kar največ odgovorov na vprašalnik.

Vaši odgovori na vprašanja so nam namreč izjemno pomembni, saj so nam v pomoč pri ponudbi, podajanju in posredovanju informacij ter storitev in so pogoj za izvajanje zaupane nam naloge – soustvarjanje transparentnega podjetniškega in ekonomskega okolja.

V pomoč pri izpolnjevanju vprašalnika naj vas spomnimo na naše najpomembnejše storitve.

Veseli bomo vašega odziva in se vam za vaše sodelovanje v anketi že vnaprej zahvaljujemo! 



Zdenka Kajdiž,
pooblaščenka Sveta AJPES za obravnavo
pripomb in predlogov uporabnikov storitev AJPES



mag. Mojca Kunšek, direktorica

1. Prosimo navedite obliko organizacije, v kateri ste zaposleni:
Prosimo navedite obliko organizacije, v kateri ste zaposleni:
2. Navedite svoje področje dela (delovno mesto):
Navedite svoje področje dela (delovno mesto):
3. S katero izpostavo AJPES poslujete?
4. Prosimo, da na lestvici od 1 do 5 ocenite kakovost poslovanja v izpostavi AJPES, s katero poslujete.
Ocena 5 pomeni popolno zadovoljstvo, ocena 1 pa popolno nezadovoljstvo.
1 2 3 4 5
Strokovnost uslužbencev
Hitrost reševanja zadev
Prijaznost uslužbencev
Dosegljivost uslužbencev
Urejenost prostorov in okolja
Ustreznost delovnega časa za stranke
5. Ali ste mnenja, da v izpostavah AJPES izpolnjujemo vaša pričakovanja?
6. Prosimo, da označite namen in pogostost dostopanja do spletnega portala AJPES.
Redno Včasih Nikoli - ne potrebujem Nikoli - ne poznam
Pridobitev informacij o ustanovitvi (registraciji), vpisu sprememb ali izbrisu poslovnih subjektov (e-VEM, vpis v Poslovni register Slovenije – PRS)
Iskanje podatkov o poslovnih subjektih – ePRS
Tiskanje izpisa iz poslovnega oziroma sodnega registra
Pridobitev poročil oziroma informacij o zbiru podatkov iz PRS
Vpogled v uradne objave v postopkih vpisov v sodni register
Iskanje podatkov v rubriki uradne objave v postopkih zaradi insolventnosti
Vpogled v uradne objave – v podatke in sporočila družb po ZGD-1
Iskanje podatkov o tujih poslovnih subjektih iz evropskih držav članic EBR - eEBR
Iskanje podatkov o transakcijskih računih – eRTR
Vlaganje zahtev oziroma iskanje podatkov o transakcijskih računih fizičnih oseb
Vpogled v javno objavo letnih poročil – JOLP
Vpogled v javno objavo poročil o prostovoljstvu – JOPOP
Vpogled v podatke Registra neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih premičnin – eRZPP
Vpogled v podatke Registra protestiranih menic
Iskanje statističnih podatkov o izplačanih plačah, neporavnanih obveznostih, prejemkih in izdatkih...
Vpogled v zbirko podatkov Evidenca digitalnih potrdil – eEDP
Vpogled v zbirko finančnih podatkov FI-PO Ajpes
Vpogled v spletno boniteto eS.BON AJPES
Predložitev podatkov (letna poročila, statistika finančnih računov, plače, pobot…)
Spremljanje predpisov in metodoloških pojasnil
Spremljanje aktualnih obvestil in koledarja AJPES
Vpogled v podatke večstranskega pobota
7. Ali vam na spletnem portalu AJPES običajno uspe najti podatke oziroma informacije, ki jih iščete?
8. Na lestvici od 1 do 5 ocenite preglednost in dostopnosti podatkov oziroma informacij na spletnem portalu AJPES.
Ocena 1 pomeni sploh niso pregledni in dostopni, ocena 5 pa so popolnoma pregledni in dostopni. Če podatkov ne uporabljate, označite 0.
0 1 2 3 4 5
Podatki o poslovnih subjektih - ePRS
Uradne objave v postopkih vpisov v sodni register
Uradne objave v postopkih zaradi insolventnosti
Uradne objave gospodarskih družb po Zakonu o gospodarskih družbah
Podatki o transakcijskih računih poslovnih subjektov - eRTR
Podatki o tujih poslovnih subjektih - eEBR
Register neposestnih zastavnih pravic in zarubljenih premičnin - eRZPP
Register protestiranih menic - eRPM
Evidenca digitalnih potrdil - eEDP
Javna objava letnih poročil - JOLP
Javna objava poročil o prostovoljstvu - JOPOP
Statistična raziskovanja (izplačane plače, neporavnane obveznosti, prejemki in izdatki…)
Zbirka finančnih podatkov FI-PO Ajpes
Spletna boniteta eS.BON AJPES
9. Na lestvici od 1 do 5 ocenite kakovost javnih storitev AJPES.
Ocena 1 pomeni najnižjo, ocena 5 pa najvišjo stopnjo kakovosti storitve. Če posamezne storitve AJPES ne uporabljate, označite 0.
0 1 2 3 4 5
Storitve točk VEM za gospodarske družbe (registracija, sprememba podatkov, izbris)
Storitve točk VEM za samostojne podjetnike (registracija, sprememba podatkov, izbris)
Storitve vpisa, spremembe, izbrisa v/iz poslovnega registra za druge poslovne subjekte
Storitve vpisa, spremembe, izbrisa prostovoljskih organizacij
Storitve posredovanja podatkov iz registra transakcijskih računov fizičnih oseb
Storitve ponovne uporabe javnih podatkov (iz Poslovnega registra Slovenije, letnih poročil poslovnih subjektov, Registra transakcijskih računov)
10. Na lestvici od 1 do 5 ocenite kakovost aplikacij za predložitev podatkov.
Ocena 1 je najslabša, 4 je najboljša ocena in 0 pomeni, da niste potrebovali.
1 2 3 4 0
Vnos podatkov letnih poročil (LP)
Vnos podatkov poročil o prostovoljstvu (POP)
Vnos podatkov o izplačanih plačah (PLAČE)
Vnos podatkov za statistiko finančnih računov (SFR)
Vnos podatkov za četrtletno raziskovanje o poslovanju (ČPPS)
Vnos podatkov za druga statistična raziskovanja
11. Na lestvici od 1 do 5 ocenite kakovost tržnih storitev AJPES.
Ocena 1 pomeni najnižjo, ocena 5 pa najvišjo stopnjo kakovosti storitve. Če posamezne storitve AJPES ne uporabljate, označite 0.
0 1 2 3 4 5
Bonitetne informacije po modelu S.BON AJPES
Druge bonitetne informacije
Spletna boniteta eS.BON AJPES
Zbirka finančnih podatkov FI-PO Ajpes
Mobilna aplikacija m.Fi=Po (na voljo za mobilne operacijske sisteme iOS, Android in Windows Phone)
Obvezni in prostovoljni večstranski pobot medsebojnih obveznosti
12. Prosimo, da na lestvici od 1 do 5 ocenite, kako ste zadovoljni s spletnim portalom.
Ocena 1 pomeni najnižjo, ocena 5 pa najvišjo stopnjo zadovoljstva.
1 2 3 4 5
Oblika
Vsebina
Preglednost
Prijaznost do uporabnika
13. Ali menite, da bi bilo treba katero od storitev AJPES izboljšati?
13.a Če je odgovor DA, vas prosimo, da navedete katero in kako.
14. Ali vas morda pri sodelovanju z AJPES kaj moti?
14.a V koliko je odgovor na vprašanje DA, vas prosimo, da to navedete.
15. Prosimo, da navedete, če ste morda pri sodelovanju z AJPES s čim posebej zadovoljni.

OBVESTILO O UPORABI PIŠKOTKOV
Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Nujne, ki omogočajo normalno delovanje strani, smo že naložili. Ker želimo spletno stran narediti za vas čim bolj uporabno, bomo veseli, da nam dovolite še, da naložimo analitične piškotke. Ali nam to dovolite?