Na vsebino

Prosta delovna mesta

Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je osrednja informativna in vstopna točka za registriranje poslovnih subjektov ter v okviru svojih pristojnosti upravlja in/ali vodi registre in evidence, katerih uporaba povečuje varnost v pravnem prometu in pripomore k preglednemu poslovnemu okolju.

Če iščete zaposlitev v AJPES, vam lahko ponudimo zaposlitev v Centrali AJPES Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, kjer objavljamo prosto delovno mesto

 

VIŠJI SVETOVALEC PODROČJA II, šifra I017160 (m/ž)

za nedoločen čas v Oddelku LETNIH POROČIL

 

Glavne delovne naloge kandidata bodo:

  • spremljanje predpisov s področja dela letnih in drugih poročil,
  • sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
  • dajanje pojasnil za izvajanje nalog s področja dela letnih in drugih poročil,
  • sodelovanje s poslovnimi subjekti, pristojnimi institucijami, z drugimi organizacijskimi deli,
  • izdelovanje najzahtevnejših informacij, analiz in poročil s področja dela letnih in drugih poročil,
  • objavljanje podatkov, informacij in analiz v publikacijah in na spletnem portalu AJPES,
  • sodelovanje pri izvajanju projektnih nalog,
  • dajanje pobud za razvijanje in uvajanje novih storitev,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog s področja dela letnih in drugih poročil ter povezanih področij.

Pogoji:

  • za VII/2 tarifni razred: univerzitetni program (prejšnji) ali magisterij stroke (2. bol. stopnja) družboslovne smeri,
  • najmanj 5 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu iste stopnje izobrazbe ali za eno stopnjo nižje,
  • tekoče znanje slovenskega jezika,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • strokovni izpit iz upravnega postopka za vodenje in odločanje na drugi stopnji,
  • preizkus znanja za vodenje in odločanje v postopkih o prekrških.

V primeru, da kandidat nima opravljenega strokovnega izpita in preizkusa, mora strokovni izpit iz upravnega postopka opraviti v treh mesecih od sklenitve pogodbe o zaposlitvi, preizkus znanja za vodenje in odločanje v postopkih o prekrških pa v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi.

Pričakovane kompetence in lastnosti kandidata: samostojnost, logičnost in analitično razmišljanje, samoiniciativnost, samoorganiziranost, ustvarjalnost in inovativnost, timsko delo, vodstvene sposobnosti, strokovnost in funkcionalna usposobljenost, zavzemanje za kakovost, pripadnost in etičnost, sposobnost poslovnega komuniciranja ter natančnost. Zaželeno je, da ima kandidat vozniški izpit B kategorije. Za izvajanje nalog je priporočena dobra usposobljenost kandidata za delo s standardnimi programskimi orodji MS Office; poznavanje splošnih informacijskih orodij za pripravo dokumentov, podatkov in analiz ter orodij za delo z bazami podatkov; poznavanje predpisov s področja dostopa do informacij javnega značaja in varstva osebnih podatkov, integriteta, profesionalnost, pripravljenost za vključevanje v različne strokovne in projektne skupine ter da bo kandidat sposoben pravila procesov, zapisana v predpisih, prenesti v delovanje informacijskih sistemov oziroma le-ta na novo postaviti.

Ob uvajanju je zagotovljeno mentorstvo, po zaključku poskusnega dela je možno tudi občasno opravljanje dela na domu. Nudimo motivacijske dodatke za doseganje ciljev (delovna uspešnost, vključenost v projekte), vaše izkušnje pa se ovrednotijo še z dodatkom na delovno dobo. Ponujamo vam urejeno in stabilno delovno okolje, povrnemo stroške prevoza na delo in malice, zagotavljamo plačilo dodatnega pokojninskega zavarovanja ter ugodnejšega kolektivnega zavarovanja za poškodbe pri delu in izven dela ter nudimo možnost brezplačne uporabe parkirišča.

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih AJPES Centrale Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, v Ljubljani, v Sektorju za statistiko in informiranje, z možnostjo dogovora za opravljanje dela tudi na drugih enotah AJPES, če bi bilo to potrebno. Rok za prijavo je 8 dni od objave javnega razpisa na spletni strani AJPES, na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje in na zaposlitvenem portalu Deloglasnik.

Vabimo vas, da pisne ponudbe s kratkim življenjepisom, opisom strokovnih znanj, pridobljenih veščin in delovnih izkušenj ter s priloženimi dokazili o izpolnjevanju zgoraj navedenih razpisnih pogojev pošljete do  22. 2. 2025  na naslov AJPES, Služba za pravne, kadrovske in druge splošne naloge, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana, z označbo »Višji svetovalec II-SSI«. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: fo?`iodr-rh, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Neizbrane kandidate bomo o izbiri po elektronski poti pisno obvestili v osmih dneh po zaključenem postopku izbire na elektronski naslov kandidata, ki ga je sporočil v ponudbi za namen obveščanja o ne izbiri. Za dodatne informacije o izvedbi postopka lahko pokličete v kadrovsko službo AJPES na tel. št. 01/4774-139, o delovnem področju razpisanega delovnega mesta pokličite vodjo Oddelka za LP na tel. št. 01/4774-259.  

Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

Številka:   110-11/2025-1

Ljubljana,  14. 2. 2025

Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je osrednja informativna in vstopna točka za registriranje poslovnih subjektov ter v okviru svojih pristojnosti upravlja in/ali vodi registre in evidence, katerih uporaba povečuje varnost v pravnem prometu in pripomore k preglednemu poslovnemu okolju.

Če iščete zaposlitev v AJPES, vam lahko ponudimo zaposlitev v Centrali AJPES Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, kjer objavljamo prosto delovno mesto

 

PODROČNI SEKRETAR – Svetovalec direktorja,

šifra I017080  (m/ž) -  za nedoločen čas

 

Glavne delovne naloge kandidata:

  • samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih najzahtevnejši gradiv,
  • izvajanje strokovnih nalog na področju vodenja standarda kakovosti (ISO 9001),
  • vzdrževanje dokumentov in evidenc sistema vodenja kakovosti v AJPES ter spremljanje uresničevanja priporočil in ukrepov notranjih presoj, zunanjih presoj, vodstvenih pregledov in ukrepov za obvladovanje tveganj,
  • izvajanje aktivnosti v zvezi z vzdrževanjem in posodabljanjem registra tveganj AJPES ter priprava poročil,
  • priprava strateških usmeritev in kazalnikov AJPES,
  • priprava poročil o meritvah za poročanje na Kolegiju in Svetu AJPES,
  • sodelovanje pri notranji reviziji,
  • izvajanje aktivnosti v zvezi s pripravo izjave o oceni notranjega nadzora javnih financ,
  • izvajanje nalog pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja, odgovornega za novinarska vprašanja, pripravo in posredovanje odgovorov,
  • vodenje in odločanje v upravnih postopkih,
  • vzdrževanje platforme Share Point, urejanje pravic in dostopov, objava dokumentov, priprava seznamov in knjižnic, priprava zbirnih poročil,
  • priprava PowerPivot pripomočkov in pomožnih podatkov ter PQ modelov z ustreznimi selekti za pripravo regijskih informacij o poslovanju poslovnih subjektov za posamezno leto,
  • izvajanje aktivnosti na področju prekrškov (priprava podatkov, kontrolnih tabel, mesečnh poročil, kontrolnih datotek, …),
  • priprava preglednic za izdelavo obračuna stroškov in prihodkov javne službe po vrstah dejavnosti, popis stroškov dela uslužbencev izpostav po stroškovnih nosilcih,
  • priprava seznamov za poročanje o porabljenem delovnem času po stroškovnih nosilcih za usredstveni lastni proizvod, za delo v strokovnih in delovnih skupinah in priprava poročil ob zaključku leta,
  • sodelovanje v projektnih skupinah za najzahtevnešje in ključne projekte,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog in nalog po navodilih direktorja.

Pogoji:

  • za VII/2 tarifni razred: univerzitni program (prejšnji) ali magisterij stroke (2. bolonjska stopnja) s področja družboslovne smeri – poslovne analitike,
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu iste stopnje izobrazbe ali za eno stopnjo nižje,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • tekoče znanje slovenskega jezika.

Pričakovane kompetence in lastnosti kandidata: odlične vodstvene in komunikacijske sposobnosti, samostojnost; logično in analitično razmišljanje, interdisciplinarnost, samoiniciativnost; samoorganiziranost, ustvarjalnost, inovativnost, timsko delo, strokovnost in funkcionalna usposobljenost, zavzemanje za kakovost, pripadnost in etičnost, natančnost in spodobnost dela v dinamičnem in hitro spreminjajočem se okolju. Prednost pri zaposlitvi bodo imeli kandidati z delovnimi izkušnjami na področju vzdrževanja certifikatov upravljanja kakovosti (ISO 9001), izvajanja nalog pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja, odgovornega za novinarska vprašanja, pripravo in posredovanje odgovorov, praktične izkušnje pri vzdrževanju pralforme Share Point.

Ob uvajanju je zagotovljeno mentorstvo, po zaključku poskusnega dela je možno tudi občasno opravljanje dela na domu. Nudimo motivacijske dodatke za doseganje ciljev (delovna uspešnost, vključenost v projekte), vaše izkušnje pa se ovrednotijo še z dodatkom na delovno dobo. Ponujamo vam urejeno in stabilno delovno okolje, povrnemo stroške prevoza na delo in malice, zagotavljamo plačilo dodatnega pokojninskega zavarovanja ter ugodnejšega kolektivnega zavarovanja za poškodbe pri delu in izven dela ter nudimo možnost brezplačne uporabe parkirišča.

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih Centrale AJPES Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, v Kabinetu direktorja. Rok za prijavo je 8 dni od objave javnega razpisa na spletni strani AJPES, na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje in na portalu Deloglasnik.

Vabimo vas, da pisne ponudbe s kratkim življenjepisom (in opisom strokovnih znanj, pridobljenih veščin in delovnih izkušenj)  ter s priloženimi dokazili o izpolnjevanju zgoraj navedenih razpisnih pogojev pošljete do 21. 2. 2025 na naslov AJPES, Služba za pravne, kadrovske in druge splošne naloge, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana, z označbo »ZAPOSLITEV – PODROČNI SEKRETAR - kakovost«. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: fo?`iodr-rh, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Neizbrane kandidate bomo o izbiri po elektronski poti pisno obvestili v osmih dneh po zaključenem postopku izbire na elektronski naslov kandidata, ki ga je sporočil v ponudbi za namen obveščanja o neizbiri. Za dodatne informacije o izvedbi postopka lahko pokličete v kadrovsko službo AJPES na tel. št. 01/4774-226.

Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

Številka:    110-10/2025-1

Ljubljana,  13. 2. 2025

Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je osrednja informativna in vstopna točka za registriranje poslovnih subjektov ter v okviru svojih pristojnosti upravlja in/ali vodi registre in evidence, katerih uporaba povečuje varnost v pravnem prometu in pripomore k preglednemu poslovnemu okolju.

Če iščete zaposlitev v AJPES, vam lahko ponudimo zaposlitev v Centrali AJPES Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, kjer objavljamo prosto delovno mesto

 

PODROČNI SEKRETAR – Svetovalec direktorja za področje informatike VII/2,

šifra I017080  (m/ž)-  za nedoločen čas

 

Glavne delovne naloge kandidata:

  • sodelovanje pri pripravi in izvajanju IT strategije kot sestavnega dela celovite strategije razvoja AJPES ter zagotavljanje njene usklajenosti s poslovnimi cilji,
  • oblikovanje prijemov za učinkovito upravljanje in analiziranje podatkov ter njihovo uporabo za podporo odločanju in izboljšanju poslovnih procesov,
  • svetovanje pri razvoju IKT, strateških IT projektih, vključno z oceno novih tehnologij, digitalizacijo in avtomatizacijo procesov,
  • tesno sodelovanje z notranjo Službo za informacijsko tehnologijo, DPO, CISO in Službo za upravljanje kakovosti,
  • vodenje najzahtevnejših projektov s področja delovanja AJPES,
  • delo z velikimi strankami,
  • oblikovanje predlogov za izvedbo digitalne transformacije in optimizacije procesov,
  • svetovanje pri vzpostavitvi strategij za kibernetsko varnost, prepoznavanje IT tveganj ter skrb za varnost in stabilnost informacijskih sistemov,
  • spremljanje tehnoloških trendov in oblikovanje predlogov za izboljšanje poslovanja,
  • sodelovanje z zunanjimi institucijami, vzpostavljanje partnerskih odnosov z državnimi organi in drugimi ključnimi deležniki.

Pogoji:

  • za VII/2 tarifni razred: univerzitni program (prejšnji) ali magisterij stroke (2. bolonjska stopnja) s področja informatike ali drugih sorodnih področij,
  • najmanj 7 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu iste stopnje izobrazbe ali za eno stopnjo nižje na področju upravljanja IT infrastrukture in sistemov, dokazane izkušnje z upravljanjem IT infrastrukture in sistemov, izkušnje z vzdrževanjem certifikatov upravljanja kakovosti in izkušnje z zagotavljanjem varnosti podatkov in s področja kibernetske varnosti,
  • praktične izkušnje z vodenjem projektov,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • tekoče znanje slovenskega jezika,
  • vozniški izpit B kategorije.

Pričakovane kompetence in lastnosti kandidata: odlične vodstvene in komunikacijske sposobnosti, samostojnost; logično in analitično razmišljanje, interdisciplinarnost, samoiniciativnost; samoorganiziranost, ustvarjalnost, inovativnost, timsko delo, strokovnost in funkcionalna usposobljenost, zavzemanje za kakovost, pripadnost in etičnost, natančnost in spodobnost dela v dinamičnem in hitro spreminjajočem se okolju. Prednost pri zaposlitvi bodo imeli kandidati z najmanj 15 letnimi delovnimi izkušnjami v velikem podjetju ali pri delu z velikimi strankami ter izkušnjami na IT področju, področju vzdrževanja certifikatov upravljanja kakovosti, zagotavljanjem varnosti podatkov in kibernetske varnosti.

Ob uvajanju je zagotovljeno mentorstvo, po zaključku poskusnega dela je možno tudi občasno opravljanje dela na domu. Nudimo motivacijske dodatke za doseganje ciljev (delovna uspešnost, vključenost v projekte), vaše izkušnje pa se ovrednotijo še z dodatkom na delovno dobo. Ponujamo vam urejeno in stabilno delovno okolje, povrnemo stroške prevoza na delo in malice, zagotavljamo plačilo dodatnega pokojninskega zavarovanja ter ugodnejšega kolektivnega zavarovanja za poškodbe pri delu in izven dela ter nudimo možnost brezplačne uporabe parkirišča.

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih Centrale AJPES Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, v Kabinetu direktorja. Rok za prijavo je 8 dni od objave javnega razpisa na spletni strani AJPES, na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje in na portalu Deloglasnik.

Vabimo vas, da pisne ponudbe s kratkim življenjepisom (in opisom strokovnih znanj, pridobljenih veščin in delovnih izkušenj)  ter s priloženimi dokazili o izpolnjevanju zgoraj navedenih razpisnih pogojev pošljete do 20. 2. 2025 na naslov AJPES, Služba za pravne, kadrovske in druge splošne naloge, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana, z označbo »ZAPOSLITEV – PODROČNI SEKRETAR IT«. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: fo?`iodr-rh, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Neizbrane kandidate bomo o izbiri po elektronski poti pisno obvestili v osmih dneh po zaključenem postopku izbire na elektronski naslov kandidata, ki ga je sporočil v ponudbi za namen obveščanja o neizbiri. Za dodatne informacije o izvedbi postopka lahko pokličete v kadrovsko službo AJPES na tel. št. 01/4774-226.

Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

Številka:    110-7/2025-1

Ljubljana,  12. 2. 2025

Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve je v obdobju 2002-2025 postala eden izmed ključnih akterjev, ki v Sloveniji zagotavlja transparentnost poslovnega okolja in z objavo množice podatkov o podjetjih in njihovem poslovanju skrbi za varnost udeležencev v pravnem prometu. V tem obdobju je vzpostavila in upravlja številne registre, spletne servise in orodja, iz katerih je moč pridobiti informacije za varnejše in bolj pregledno poslovno okolje.

Če si želite zaposlitve v instituciji kot je Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES), vam lahko ponudimo zaposlitev v Službi za informacijsko tehnologijo, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, kjer objavljamo prosto delovno mesto

 

RAZVOJNI INŽENIR VII/2 (I), šifra C097168  (m/ž)

-  za nedoločen čas

 

Glavne delovne naloge kandidata v Oddelku za sistemsko podporo:

  • administracija sistemskega okolja Windows (Win. Server, Hyper-V, AD, 365/Azure, Exchange, Sharepoint, Win. Workstation, Office) in Linux,
  • upravljanje sistemskega okolja podatkovnih zbirk MS SQL in Oracle,
  • varnostno kopiranje in restavriranje podatkov,
  • nadzor nad delovanjem sistemov (zaželeno je poznavanje orodja Nagios),
  • upravljanje dostopov do informacijskih sredstev,
  • izvajanje nalog s področja informacijske varnosti,
  • upravljanje področja digitalnih potrdil,
  • izvajanje pomoči uporabnikom za sistemsko področje,
  • sodelovanje pri izvajanju projektnih nalog,
  • predlaganje novih organizacijskih rešitev in racionalizacija IT postopkov,
  • uvajanje in spremljanje procesnih metodologij,
  • izdelovanje in katalogiziranje procesne dokumentacije,
  • uvajanje računalniških rešitev,
  • načrtovanje informacijskih sistemov in uvajanje novih tehnologij,
  • opravljanje drugih najzahtevnejših nalog s področja dela.

Pogoji:

  • za VII/2 tarifni razred: univerzitni program (prejšnji) ali magisterij stroke (2. bolonjska stopnja) s področja IT ali druge tehnične, naravoslovne ali družboslovne smeri;
  • 3 leta delovnih izkušenj na podobnih delih;
  • tekoče znanje slovenskega jezika;
  • dobro znanje angleškega jezika;
  • izpit B-kategorije.

Pričakovane kompetence in lastnosti kandidata: samostojnost; logično in analitično razmišljanje, interdisciplinarnost, samoiniciativnost; samoorganiziranost, ustvarjalnost, inovativnost timsko delo, strokovnost in funkcionalna usposobljenost, zavzemanje za kakovost, pripadnost in etičnost, komuniciranje in natančnost. Za izvajanje nalog je priporočena dobra usposobjenost kandidata za delo s standardnimi programskimi orodji MS Office, poznavanje predpisov s področja dostopa do informacij javnega značaja in varstva osebnih podatkov, integriteta in profesionalnost, izkušnje na področju sistemske podpore in razvoja informacijskih rešitev. Prednost pri zaposlitvi imajo kandidati z vsaj 10-letnimi izkušnjami na navedenih sistemskih delih.

Ob uvajanju je zagotovljeno mentorstvo, po zaključku poskusnega dela je možno tudi občasno opravljanje dela na domu. Nudimo motivacijske dodatke za doseganje ciljev (delovna uspešnost, vključenost v projekte), vaše izkušnje pa se ovrednotijo še z dodatkom na delovno dobo. Ponujamo vam urejeno in stabilno delovno okolje, povrnemo stroške prevoza na delo in malice, zagotavljamo plačilo dodatnega pokojninskega zavarovanja ter ugodnejšega kolektivnega zavarovanja za poškodbe pri delu in izven dela ter nudimo možnost brezplačne uporabe parkirišča.

Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih Centrale AJPES Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, Ljubljana, v Službi za informacijsko tehnologijo, z možnostjo dogovora za opravljanje dela tudi na drugih enotah AJPES, če bi bilo to potrebno. Rok za prijavo je 15 dni od objave javnega razpisa na spletni strani AJPES, na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje in na portalu Deloglasnik.

Vabimo vas, da pisne ponudbe s kratkim življenjepisom (in opisom strokovnih znanj, pridobljenih veščin in delovnih izkušenj)  ter s priloženimi dokazili o izpolnjevanju zgoraj navedenih razpisnih pogojev pošljete do 15. 2. 2025 na naslov AJPES, Služba za pravne, kadrovske in druge splošne naloge, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana, z označbo »ZAPOSLITEV V SIT-NČ«. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov: fo?`iodr-rh, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.

Neizbrane kandidate bomo o izbiri po elektronski poti pisno obvestili v osmih dneh po zaključenem postopku izbire na elektronski naslov kandidata, ki ga je sporočil v ponudbi za namen obveščanja o neizbiri. Za dodatne informacije o izvedbi postopka lahko pokličete v kadrovsko službo AJPES na tel. št. 01/4774-139, o delovnem področju razpisanega delovnega mesta pokličite na tel. št. 01/4774-234.

Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

Številka:    110-6/2025-1

Ljubljana,  31. 1. 2025




OBVESTILO O UPORABI PIŠKOTKOV
Na naši spletni strani uporabljamo piškotke. Nujne, ki omogočajo normalno delovanje strani, smo že naložili. Ker želimo spletno stran narediti za vas čim bolj uporabno, bomo veseli, da nam dovolite še, da naložimo analitične piškotke. Ali nam to dovolite?